15 sept. 2011

Like a star


Si vara s-a terminat , mi-a lasat un gust dulce-amarui, un alt fel de ciocolata amaruie. Mi-a furat un zambet si mi-a lasat o lacrima in coltul ochiului . Si nici nu stiu daca sunt suparata pe ea sau nu , a fost o vara minunata, o vara care mi-a intrat in suflet si mi-a oprit de cateva ori respiratia . Nu stiu exact in care statie m-am oprit , nu stiu daca voi face fata tuturor lucrurilor care urmeaza, dar sper ca toamna sa fie la fel de intarziata ca mine si sa nu lase loc frigului atat de repede. Imi plac drumurile lungi dea lungul lacului , imi place sa-mi simt mana prinsa intre mainile tale , imi place sa te privesc fix in ochi si sa ratacesc in privirea ta, imi place sa-mi aud telefonul sunand si sa ma gandesc ca poate esti tu, imi place sa ma trezesc si sa adorm cu gandul la tine , imi placeau serile tarzii de vara in care ma sarutai si-mi mai placea sa-ti aud bataile inimi in dupa-amiezile calduroase. O sa-mi fie dor , deja imi e dor si am mereu senzatia ca anumite clipe nu se intorc inapoi orice ai face ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu