31 aug. 2011

OMFG!!!

Ora:00:00                  Mediu:Afara-casa



Poate am sa-ntorc o clipa sau poate mai multe daca ar fi toate cum a fost azi....
In sfarsit ma simt completa...In sfarsit am putut spune ce am pe suflet... Amintirile au dat navala si tu ai fost singuru ce ma ascultat si singuru ce am avut nevoie sa fii acolo si chiar si la telefon... Iti aud vocea si tresar inca... Cum este posibil sa fi tu cel ce ma asculti ? Sunt inca uimita ca vorbim deschis... Imi spui ce nu mi-ai spus cand ar fi avut rost, dar totusi conteaza acu pt mine, pt sufletu meu ... Conteaza sa stiu ca a fost ceva mai mult decat spune toti... Nu ma intereseaza cine sa supara ca scriu asta.... Vreau sa se stie ca am avut dreptate... Nu's o ignoranta, nu's ceva nesimnificativ.... Am valoare si ar trebui sa fiu apreciata asa cum sunt... Sa se tina cont de parerea mea, sa se accepte alta parere decat a voastra... Sa aratati ca va pasa... Sunt om si am nevoie sa stiu ca's in siguranta, iubita, sprijinita, inteleasa si daca am parte de astea pot sa le ofer si eu in egala masura..... Cineva care a insemnat ceva mai mult pentru mine mi-a adus aminte cum eram cand aveam sprijin... Eram inteleasa si ma tinea in siguranta... A fost ceva real nu o minciuna. Prin simple vorbe ma facut sa ma simt mai mult decat in regula, ma alinat... Nu ma criticat nici macar un pic, mi-a zis unde am gresit, unde a gresit... Ma facut sa inteleg ca totul are sens doar daca vrei si ai pe cineva care ii pasa cu adevarat.
Avem drumuri separate acum... Alti parteneri... Alte drumuri in viata, dar inca putem discuta, putem  sa ne aducem aminte de ce a fost candva...
Nu mi-as fi imaginat ca totul putea fi atat de usor si atunci... Dar nu imi pare rau ca nu a fost... Totul raul e spre bine.  Poate nici nu intelegeti despre ce vorbesc, dar conteaza ca ma simt al dracului de bine :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu