14 aug. 2011

So what?

Ma plictisesc sa pasesc usor vreau sa o i-au la fuga si sa ajung unde imi doresc... Imi bate inima atat de puternic, dar tot odata parca nu o mai aud... Se invart imagini, vorbe aruncate aiurea in capul meu... Ma intreb oare de ce sunt atat de rai uni oameni?  De ce le place atat de mult sa distrug visele, sperantele altor oameni la care candva au tinut s-au asa au pretins? 
E o prostie ca inca ma gandesc la acele vorbe rostite cu atata rautate... Minciuni pure,  vrajala aromata! Pentru un moment mi-a dat de gandit si poate inca ma mai gandesc, dar mi-am spus mie candva ca n-am sa mai cred decat in ceea ce vad! Poate are un pic de adevar toate acele vorbe sau e doar venin aruncat sa intre in sangele meu... Nu intelegi despre ce vorbesc... Nu trebuie ... 
Majoritatea au incercat sa ma imblanzeasca de parca sunt un animal salbatic, dar va-ti gandit vreodata ca ''Poate ca unele femei nu sunt menite sa fie îmblânzite. Poate ca au nevoie sa alerge libere pâna când gasesc pe cineva la fel de salbatic cu care sa alerge împreuna ''....
Si e adevarat... Inca sunt salbatica, inca imi place sa ma port ca un copil... Iar acest lucru ma face sa merg mai departe cand cineva imi spune'nu' sau incearca sa imi spulbere cele mai frumoase vise...  De ce i-as lasa? De ce sa va dau satisfactie cand chiar daca aveti dreptate pot sa incerc pe pielea mea si sa vad cum e defapt? Intotdeauna am adorat schimbarea... In bine sau in rau niciodata nu a contat... Pentru ca sunt constiienta de ce zace in mine: ambitie, credinta, incredere in sine... Si oricat de rea ar fi situatie se va remedia... Am incredere ca totul se va schimba si inclusiv voi ce vreti inca sa ma raniti intr-o zi  ve-ti disparea la fel de repede cum ati aparut !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu