8 iul. 2011

O Poveste



Pot spune cu siguranta ca sunt mandra de mine... Ca pot face pe oricine sa intoarca capul dupa mine.... Ce am fost inainte si ce sunt acum...  Sunt una si aceiasi, poate mai matura... dar, doar poate nu inseamna neaparat ca sunt....
Dar atunci cand vreau sa ma distrez am modul si stilul meu... Mai ales persoanele care imi trebuie.... Nu voi fi niciodata singura pentru ca inca ma mai am pe mine... Inca incerc sa ma bucur de viata ca nah... Optimismul iti da aripi:)) sau prea multe pastile  :)) ...
Ma intreb de ce nu as putea sa fim mereu asa cum ne place... Cu zambetul pe buze si nimic sa nu ne raneasca!
Dar uneori suntem atat de firavi... Mai firavi de cat un fluturas ce traieste doar o zi pe pamant... Mi-as dori sa fiu un fluture... Sa sti ca traiesti doar 1 singura zi... Andrenalina ce paste in venele tale ar fi maxima... Whatever... Aberez!
Cat de mult ma amuza trecutu meu care inca mai e prezent... Rasfoiesc prin poze si ma uit cat de happy eram... Cat ma distram si nu inteleg cum de azi sunt altfel... Am uitat cum sa ma distrez... Prieteni mei au plecat... Fiecare e pe drumul lui acum... Fiecare isi construieste cum poate un zid numai al lui... Am plecat si am revenit de atatea ori dar azi nu am mai gasit nimic din ce am lasat....

 Astia am fost si vom ramane mereu... Pacat ca ne ratacim mereu... 
O parte din mine a ramas mai mult de cat trebuie in vara trecuta... Eram toti si era bine... Nu pleca nimeni, era un ghid, dar acel ghid va lasat pentru momentele ei de glorie/cadere sperand sa schimbe ceva... Poate nu ve-ti citi, poate ar fi mai bine asa... Dar a fost o frumoasa poveste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu