7 aug. 2013

Tipic

Astazi mai degraba as citi o carte decat sa conversez cu cineva. As citi Eliade decat sa soptesc cuvinte dulci . Si poate chiar daca azi nu-mi pasa de nimic , poate dau impresia ca sunt falsa. Dar pur si simplu avem momente cand simtim nevoia sa stam singuri, sa vorbim cu noi insine, fara sa parem nebuni. M-am relaxat in ultimul hal cu toate ca timpul curge impotriva mea, astazi nu imi pasa. Mi-as dori sa fiu o calatoare, sa pot pleca oricand , oriunde mi-as dori sa fiu in fiecare moment. Si poate e un pic gresit. Poate ar trebui sa ma, maturizez , dar ce rost are sa fim tineri daca nu facem nimic. Ce mai avem de povestit la batranete, copiilor si nepotiilor nostri? cum mai putem sa ii invatam sau sa ii sfatuim cu ceva , dar daca noi nu avem idee cum e viata defapt? 
Mi-as dori sa pot cunoaste tot, fiecare situatie. Sa am solutii pentru fiecare problema, chiar si pentru lucrurile imposibile. As vrea sa stiu tot ce cuprinde lumea. Sa o am in palmele mele ar fii cadoul perfect. Mi-as dori sa numai ma cert cu nimeni, sa numai dau explicati , sa numai zic nici macar cat indica ceasul... Ahh si totusi dorindu-mi atat de multe ,nu am nici macar un sfert. Timpul trece an dupa an, luna dupa luna iar noi numai facem nici macar o fapta buna. Criticam, injuram, ne enervam, indepartam ,uitam , suferim si multe alte chesti rele. 
Dar azi eu numai ascult nimic, imi las capul pe spate si raman in tacere... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu