13 mar. 2013

Missing...

Mi-e dor de vara ... Stii ? Soarele ala cald ce imi lumina fata si viata.  Imi e dor de caldura . Imi e dor de ceva , dar nu stiu ce . Inca te privesc ca si cum ai fii cel mai bun lucru din viata mea . Inca ma indragostesc de tine atunci cand te privesc cum dormi. Ca un inger ! 
Nicioadata nu am fost asa convinsa ca tu esti tot ce vreau si tot ce iubesc . Si tot ce imi lipseste e doar vara. O adiera calda. Totul incepe sa se rezolve cu putina rabdare. Totul se aseaza si numai lipseste nimic decat caldura . 
Stii sunt fericita pentru ca asa ma faci tu sa fiu . Atunci cand ma tii in brate si imi spui cat ma iubesti, ca totul o sa fie bine si mai ales atunci cand iti lipsesc desi sunt doar la un pas de tine ... Ma faci fericita atunci cand imi cauti mana prin pat sau te gadila parul meu rebel.
Ma faci sa fiu eu atunci cand esti tu . E simplu. Suntem impreuna pentru ca asa a fost sa fie. Fara sa conteze ce o sa vina , ce o sa treaca si cine intervine. Am nevoie doar de noi ca totul sa mearga. Eu de tine si tu de mine . O familie pe scurt . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu