9 nov. 2011

Me & You




Ma uit putin in urma... Dar nu prea mult! Ma trezesc in fiecare dimineata cu gandul ca te voi gasi langa mine... Timpu curge din ce in ce mai greu ...tot mai greu... Iar atunci cand vorbesc cu tine se scurge asa de usor... Nu ma satur sa te aud sau sa te vad , sa vorbim ore in sir ... Imi lipsesti mult! Nici nu realizezi cat de mult, dar imi spun ca va trece repede si aceste momente cand simt ca numai rezist... Ma gadesc la viitor si la tot ce ne leaga si ne va lega pe amandoi ... Sunt entuziasmata de acest nou inceput... Si cred in tine si in tot ce imi promiti... Vreau cu tine ce imi doream cand eram mica. Poate pentru mine tu esti acel print pe calul alb :X ...
Incet, incet realizez ca tot ce traiesc acum sunt momentele ce mi le-am dorit mereu! Asteptarea devine usoara cand stiu ca cu gandul la mine te trezesti prima oara... Cand nu poti sa incepi ziua daca nu imi dai un sms ... Cand nu poti sa dormi ca nu ti-am zis "Te iubesc" ...
Sunt inca un copil ce crede in povesti de dragoste cu happy end! Si nu imi pasa de absolut nimic atata timp cand povestea noastra nu are un sfarsit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu