13 nov. 2011

I'm afraid

Dupa o noapte de superba... Ma distram, eram happy ca aveam prieteni in jurul meu, radeam si totul era bine, dar bineinteles ca nu toate se termina si bine... Si acum imi sterg lacrimile uscate pe obrazu meu fin , imi ingrijesc rana care doare din ce in ce mai tare! Si nu a fost nimeni sa ma intreba daca sunt bine... Toata lumea ma acuzat ca eu sunt vinovata pentru ce sufera altu defapt... Pentru un teatru murdar eu am varsat lacrimi ... Mie frica si in momentul asta ma simt atat de singura... Parca am fost abandonata si de viata pentru ca mia palit culoarea obrajiilor si stralucirea ochiilor ... In momentu asta simt cum totul pica pe mine si parca pereti ma strang din ce in ce mai mult! Tu nu esti aici si nu te invinovatesc pentru ca nu am motiv... Tu esti departe, muncesti ca noua sa fie bine... Mie sa imi fie bine, sa nu imi lipseasca nimic si etc. Vina e a mea pentru ca ma las impresionata de gesturile unor oameni care nici nu merita atentia mea! Dar asa sunt eu ... Umana ... Imi pasa ... Am constiinta si chiar daca nu simt nimic important pentru acel cineva tot imi pasa sa nu se intample ceva din vina mea... DA azi am vazut si eu cat poate sa joace teatru unii oameni si tot azi am vazut ca cineva ma sustinut si ma aparat... Apreciez si o sa raman recunoscatoare mereu pentru acest gest... Pentru ca nu ma asteptam ! Macar mai imi vrea cineva binele ...
E atat de tarziu... Aprope 5 dimineata, pleopele pica grele si ochii incercanati si atat de tristi cer sa se inchida...
Mie dor si chiar mult ... Sti? Vreau sa fiu fericita,dar un om care zicee si cica se omoara ca ma iubeste ar face orice numai sa ma vada trista... Uni oameni chiar sunt egoisti... E timpu ca si eu sa fiu ... Nu dau fericirea mea pentru mila altcuiva! Te iubesc buburutza mea plecata :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu