21 mar. 2011

Finally... Ceva ce mi-a lipsit!

     Data: 20.03.2011                 Ora : 21:00                             Mediu: Afara - Pod de buteli


O tacere absurda din partea mea... Nu simt nevoie sa vorbesc imi e prea greu cand e atata culoare in jurul meu... Dupa o zi atat de grea, de incercari de a reusi ceva in zadar ma simt perfect da e un gol... Simtim diferit... Eu sunt undeva departe ... undeva pe 4-5 noiembrie ratacind cu tine de mana, vorbim, radem, dar realizez ca doar imi imaginez...Defapt suntem in autobuz, tu concentrat pe-un joc iar eu ascult  muzica si zbor... Ma simt ciudat de inutila... Observ ca suntem fiecare pe o lume diferita... Si ma intreb : -"Cum am ajuns aici? ' Ca ne cunoasteam destul de bine... Si inca nu stiu ce ne retine ... Vorbeam fara retineri , acum ne limitam doar sa spunem de bine...
 La bine si la greu sa ne sustinem, dar tinem pentru noi lucrurile urate si asa o sa ajugem sa realizam ca nu ne mai cunoastem defapt deloc... O situatie trista, dar plina de culori ce insista... Un chip de inger priveam in gol cum din brate ma lasa.... Ca numai poate.. Ca nu-i usor... Stiu cum e si stiu de ce... Pentru ca iubitu meu ascundem multe ce ne dor! Si cam e timpul sa schimbam pagina ca ar fi pacat sa aruncam ce-am construit atat de greu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu