21 feb. 2011

Intre vis si realitate

Da recunosc... Eu sunt vinovata.. Doar pentru faptul ca mi-am dorit sa stiu prea mult ... Si am ajuns la diverse concluzi... Cum ar fi:
  1.  Dragoste sau Pasiune ? Pai as zice intre... De ce ? Pentru ca e dragoste pana in momentul ce iti doresti ceva mai mult decat simpla dragoste de la prietenul/prietena ta cu toate ca sti ca nu se poate... Se simte vinovat/a fara nici-un motiv... Poate nu e nici vina ta ... E doar dorinta ... Dar daca iti doresti poti sa scapi de ganduri tampite mult mai usor decat sa suporti lipsa ei/ lui... Nu merita sa versi lacrimi pentru cei ce nu te merita ... Mergi mai departe... Daca te iubeste stie ce are de facut chiar daca isi calca mandria in picioare... iar daca nu te iubeste o sa te lase sa pleci fara probleme... Nici sa nu te astepti sa te sune damite sa faca vre-un gest care nu la mai facut doar sa il/o ierti... La mine sincer nu stiu cum sta a naibi dragoste... Ca se schimba ca anotimpul! 
  2.  Prieteni adevarati sau Amici trecatori? Inca odata mi sa demonstrat ca prieteni adevarati nu exista... Sunt doar atata timp cat esti in frunte ...Esti cea/cel mai tare si nu ai pucte slabe sau prea sensibil/a .. Daca arati cum esti defapt o sa fi lovit/a din plin... Apoi desconsiderat/a si criticat/a in cele mai urate moduri ... Si ori cat ai incerca sa schimbi asta nu vei reusi... Trebuie sa dispari si daca revi numai arata absolut nimic din ce trenuie sa sti doar tu! Oricum in ochii lor tot ca ei vei ramane... Nu-i nimic ca pana la urma e o alta experienta... Bun ... Deci... Amici trecatori... Doare a  ? Stiu!!!
  3.  Familie sau Straini? Sincer aici ar fi cam ambele... Pentru ca familia te ajuta atunci cand ai cea mai mare nevoie... Ea e cea care poate sa iti ofere ceva fara rasplata... In schimb straini pot intelege lucruri pe care familia niciodata nu le va intelege, nici macar nu vor fi in stare sa te asculte cum trebuie fata de un strain care te va lasa sa te deschizi si sa te destinzi in totalitate... Pentru ca el nu te va critica, judeca sau mai stiu eu ce... Iti va oferi ascultare, intelegere,pareri si sfaturi daca este cazul.... Ma rog...
  4. Trecut sau Prezent? Hmmm chiar de nu credem decizile care le-am luat in trecut sunt prezentul nostru... Deci pentru mine trecut! Pana la urma viitorul pentru mine se pare ca e prea sumbru... Never mind!
  5. Promisiuni sau Vorbe aruncate? Stim toti ca promisiunile nu sunt tinute nu? Asa ca ... Decat sa promiteti zadarnic mai bine taceti si faceti e mult mai oky.... Decat planuri sau promisiuni de genu: ne logodim, totul va fi altfel,nu te voi rani, nu te voi minti etc etc etc... Pana la urma ce rost au toate daca nici tu nu le crezi? Poate sunt eu nebuna sau poate nu... Dar eu nu pot sa scot ceva pe gura daca nu's capabila sa ma tin de lucru cel zic sau daca nu simt!
 Poate exagerez sau poate nu... Se bat prea multe in capul meu de care nu pot sa spun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu